Powered By Blogger

lördag 5 mars 2011

trött indisk tjej leker med webben för att hon är för trött för att göra något annat.

Rubriken säger allt. 






Chillar med flumm i mina allibababyxor ,knarkar rökelser och njuter av mina nya indiska grejer som m&p köpt till mig!
Mina föräldrar kom inte hem klockan fem inatt som jag trodde, som det stog inskrivet i kalendern. Jag kaosade i onödan lite grann då ju.. Hade panik att dom skulle ta ett tidigare flyg och komma hem mitt i alltihopa.. F to the ail. Dom kom iallafall klockan 10 och var bruna och glada och helt omedvetna om gårkvällen. Spillt vin på soffan och mattan , krossad ram , högmusik och mycket folk (40-50 pers?). Skulle inte säga att det blev kaos direkt men mina föräldrar hade inte tyckt om synen kan jag säga.Jag kom till sängs vid 5 tiden och Nanna , Matilda och Sara sov över här. Är så sjukt tacksam över att ha så fina vänner som ställer upp. Det var nästan lite rörande vad folk brydde sig mycket. Många som stannande kvar och bidrog på olika sätt , STORT tack till alla er! 
Sov tre timmar i natt. Mycket som rörde sig i huvudet. För mig var gårdagen väldigt händelserik och intensiv. Idag kommer nog bli motsatsen till igår. Måste gå över till katterna och göra min plikt. Annars ska jag nog bara spendera lite quality time med päronen och get myself together a bit. Ska träffa Linda också! 
ciao

2 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Hoppas allt är bra med dig. Halkade in på din blogg av en händelse och tyckte om vad jag såg.
    Ha det så jättefort.

    SvaraRadera
  2. Ska ju stå jättegott

    SvaraRadera

Här kan ni yttra er om ni så behagar. Det vore ganska trevligt måste jag säga.