Powered By Blogger

tisdag 25 januari 2011

Hejsanhoppsan allihopa!

........................................................................
Nu kör hon på svenska istället! 
........................................................................
Att skriva på engelska och att bli allt för djup och filosofisk inom bloggvärlden är inte att rekomendera faktiskt. Nu börjar jag fatta varför folk skriver om så vardagliga och ytliga saker i sina bloggar... Men jag ska hålla min blogg rätt personlig ändå och tänkte strunta i vad " dom andra" därute fyller sina bloggar med. Här är det 100% Hannah Nilsson som gäller , vad det nu kan innebära... Knappt att jag vet det själv höhöh! Men spännande ska det bli! Tror att många därute känner igen sig i problemet man får när man får såkallad " bloggtorka"... Då dröjer det inte länge förrän symptomen är fullbordad och man raderar sin blogg som man tänkt man skulle ha sålänge och lyckas alldeles extra med. Det har hänt mig ett x antal gånger.. Men nu får vi hålla tummarna att " cornontheblog-hannah" ( rätt fyndigt namn I know ) klarar sig läng(r)e! Over and out!

Nam Nam!! "Corn on the cob" är alltså "majskolv" på engelska för er som inte riktigt förstod ordvitsen!  Längtar tills det är dags för BBQ helger med bla majskolvar med smör o salt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni yttra er om ni så behagar. Det vore ganska trevligt måste jag säga.