Powered By Blogger

tisdag 12 april 2011

Tjatjaa
Idag vaknade jag klockan sex för att byggarna utanför fönstret sågade o borrade för fullt!Vi håller på att bygga en träaltan nämnligen! Men ändååå... Good morning to you lixom! Nä fy farao för det alltså! Jag som tänkte sova lääänge eftersom att vi har ddag idag...........
  Ska  iallafall bli fett med altan, där  kan man ligga och schteka i sommar!
Igårkväll ringdes jag till Christoffer för att han och Apo ville att jag skulle snagga dom ,dvs förstöra deras liv en tid framöver... Men seriöst , vad är grejen med att snagga sig !? hahah... killar... Min brorsa har också gjort det nyligen, vad ska man göra?.. 
Jag försökte  faktiskt snacka vett i dem men jag blev typ bara inlåst i en garderob och hade inte mycket att säga till om, de hade bestämt sig!Så när jag vägrade ta tag i rakaparaten så gjorde dom det istället. Matilda kom också men en aning för sent... Det var ganska komiskt alltihopa haha!
Sen kollades det på film och pluggades hemspråk ...
Provet idag gick iallafall okay. Christoffer tvingade mig att lära mig 15 grammatik regler utantill vilket var onödigt för det kom inte ... Så är det! 
Jag och mammsen bråkade nyss om investering i longboard/flowboard... Hon tycker jag ska vänta tills mormor kommer hit i sommar från Canada så hon kan ta med en till ett mycket bättre pris men jag vill ju ha den nu!! Och plus att det inte kommer bli så mkt billigare tror jag....  Sen är det svårt att bestämma om jag vill ha en loaded dervish , loaded vanguard eller loaded tan tien....Vi får väl se hur det går!
Nu ska jag käka middag!
Au revoir tout le monde!



Tan tien 





vanguard



dervish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni yttra er om ni så behagar. Det vore ganska trevligt måste jag säga.