Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Onsdagshälsning från Matilda

Nu är det jag som bloggar igen, äntligen fast ne(har fortfarande inte kommit över aa fast ne). Hancy pancy, Fine och jag sitter i bibblan fast det är bara Fine som är produktiv, H och jag gör verkligen inget vettigt alls men vi har det trevligt. Jag har en bra dag idag även om du-vet-vad(np matte del 1) gick ungefär lika bra som när jag skulle ta mig ner för en svart pist i Ischgl. Hannah kände ungefär samma sak angående matten men hon spillde också ut hela sin fruktsallad samt gjorde ännu fler sprickor i sin Iphoneskärm så hon hade ett litet BF(white chicks) i förmiddags. Själv så fick jag ett gott skratt. Nu mår hon bättre och har till och med bjudit på ett russin. ETT. Det var ganska så redigt snålt men jag valde att tänka det som en vindruva istället och då hade det blivit lite mer. Tack Hannah. 

Jag vet inte riktigt om det är bara jag men Hannah ser lite annorlunda ut idag. Själv sträcker man fram torrhanden sin till en klo redo för attack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni yttra er om ni så behagar. Det vore ganska trevligt måste jag säga.